nytt

har ändrat header. om ni inte ser den tryck F5 eller på mac kommando + R :)
nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik. tidigare idag va jag i stallet. men smart som jag är så hade jag glömt att de va snöstorm för några dagar sen och de va typ 1 meter snö i paddocken, så kunde inte rida där. och på vägarna va de lite småhalt, så vågar inte rida där. men gick på vägen hem t mig med camo och sen va jag ute på ängen och sprang med henne, hon tyckte de va superkul och jag hade snö på hela benen, jackan och i håret, haha.
hon är så söt, camo ♥
mamma kom ut och fota, så några bilden kommer här under.
nu börjar top model och sen ska jag komma ponnyakuten ;)
haha, camo ser ut som en åsna








haha, just nyss op top model gjorde chelsay ( stavv ? )  bort sig. lite smått kul.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback