måndag som vanligt.

Idag efter skolan drog jag och Clara ner till staden. Käka donken och sen drack chailatte på Espressa House. Myspys. Träffade Allie och Linnea och drog hem till Allie och va där ett tag innan vi drog till tjejgruppen. Där fika vi igen och locka håret och sånt på varann :)
Haha, mitt hår ser inte klokt ut så de blev väl inte så bra, hehe.
Pia mocka åt mig idag. Blir så glad när vi hjälps åt i stallet ! :D
Imorn har jag elvens val med Anna som vanligt :)
Trevligt !
Sen sk jag se Trassel 3D med allie, clara och linnea :D ♥
Så de blir nice imorn ! :)
Och en annan sak är att jag är så jävla trött på att skriva på datan nu, orkar verkligen inte mer.
Har skrivit och skrivit på denna data hela dagen. 358 tyska glosor till Onsdag då vi har prov är inte att leka med.
Nej, nu ska jag kolla tv och sen sussa. Får plugga mer tyska imorn, men jag körde allt på samma gång och då hade jag 97% rätt så de lär räcka till ett VG+/MVG :)
Nej, nu ska jag stänga av den här datan. Så jävla trött på att sitta vid datan, haha.
alla har vi vart små. kissmisse, du va den bästa. vettefan hur jag ska klara det här.
kan inte fatta att de faktigst är sant, fast det har gått exakt en vecka om 7 minuter.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback