HAHA

Hejsan alla som läser denna blogg ;D
Det är clara som bloggar lite ellinore sitter brevid mig :D
vi ska snart ha svenska det ska blir rolig för att vi ska spela in en film, vallflickan!
jag har aldrig haft så här kul i skolan faktiskt men jag tror jag blev piggare av att få vila hemma igår ;)
jag skratta så mycket åt att det spruta mjölk över hela köket igår och att jag var tvungen att ta en hanske för att stänga av platten för den var varm och det va mjölk som var så varm och då sa jag till alexandra bah: jag var tvungen att ta en hanske för att stänga av och att det låg mjölk över hela plattan
då sa allie bah: hade du en kittel eller ?
det va såååå kul ;D;D;D;D
jaja nu får ni en bild såå gullig
nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, pusss!
älskar dig allrabästavänn!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback