första dagen på lovet

godmorgon!
vakna nyss och tror jag ska va hemma hela dagen. känns konstigt att inte gå till stallet..får väl se hur lång tid det tar innan jag hittar en häst. får hoppas att camo får det bra nu iallafall! ♥
ska ta fram lite frulle nu och sen kanske kolla på en film.
jag blev en aning irriterad igår när jag skulle ladda hem film, för jag skulle ladda hem första säsongen av andra avenyn, men då finns det tydligen inte minne till det (?) och då raderar jag alla andra filmer jag hade laddat hem via azureus elr hur det stavas. men nu står det att de inte ens finns minne till en vanlig film. så jag ladda hem uTorrent, får väl se om de funkar bättre, haha.

kommentarer
posted by: Anonym

du får nog hjälpa mig med det för jag testade efter en beskrivning och det går verkligen inte !!!! <3<3<3<3

2011-02-28 @ 21:12:18
posted by: annnnna

Du får nog hjälpaa mig någon gång för jag gjorde efter en beskrivning och det går verkligen inte!!!!! <3<3<3<3<3

2011-02-28 @ 21:13:18
hemsida: http://aannanoleen.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback