babbel

sitter i soffan och käkar chips och dipp, mumma.
tidigare idag red jag ut en sväng barbacka med camo, de va skitkul!
hon lyssna skitbra och drog inte en ända gång även fast jag red barbacka :D
dessutom red jag på en äng så om hon ville så kunde hon ju bara köttat iväg som vanligt, men hon va duperduktig, precis som igår! ( fast jag red idag då, de gjorde vi ju inte igår )
så de va skoj. red i ca 30 minuter sen va de typ ngn jägare som ropa att dom jaga vildsvin typ 50 meter där ifrån, hehe. så skritta min väg hem t stallet och sen drog jag hem efter ett tag sen.
intressant va, ?
ska väl plugga lite tyska och sen blir de sängen! är skittrött. och om jag somnar halvelva får jag sova 8 timmar inatt. brabra. men de kommer jag inte göra så. kanske får sova 7 timmar.
nu pladdrar jag bara, de här är inte ens intressant. hehe, kände för att skriva lite nu.
sååååå nu är de gjort, skriver imorn eller senare. mest troligt är väl att de blir imorn, men skitsamma.
hehe. hejdå. :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback