vilken jävla dag alltså..

började med att jag släppa ut hästarna och allt det gick ju bra.
men de va isgata hela vägen och jag cykla så de va ju en aning halt så ramla ju såklart...
sen kom aldrig skolbussen så stog och vänta på den i 20 min men sen kom en bil och hämta upp mig.
skoldagen rullade på i vanlig takt, tråkiga lektioner. måste säga att idrotten gjorde min dag alltså! juldans, så jäkla kul, kaoos :D
men nu kommer det som förstörde dagen totalt. jag väntade på skolbussen hem, stog helt själv och frös ihjäl i typ 20 minuter. massor med småungar som springer runt och skriker och brottas. sen när bussen väl kommer så har dom världens jävla brottartävling vem som ska komma in i bussen först, och det tar ju ungefär 87 år att komma in i bussen då. sen när bussen väl åker kommer vi 100 meter typ, sen är de för halt för den där jävla bussen att åka på våran grusväg, så den släpper av oss och vi får gå hem! fysatan vad jag var arg då! om bussen inte kan åka får dom fan ringa efter taxi eller något, jag tänker fan inte gå till skolan och hem varje dag!
som tur va blev jag uppplockad på vägen och fick skjuts en bit hem.
som ni kanske förstår va slutet av skoldagen inte min favortidag.
hästen min piggade iallafall upp mig. har saknat honom så mycke! efter en vecka och ridit andra hästar är det såå underbart att pyssla om honom och rida, så mysigt! ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback