svar från frågestunden del 2

Q: bästa låten för tillfället? (:
A: Ingen aning, lyssnar på massa olika och har svårt för att få favoriter

Q: Vill du döda martin när han drygar med dig ? :O
A: Japp det vill jag verkligen!

Q: Har du fler mattor än igelkottar ? :O
A: Va?

Q: Närmaste vänner?
A: Jag har ju redan svarat på det ungefär, men förutom dom jag skrev förut är det Lisa och Josefin också.

Q: Får jag köpa dig för 4 kameler och en apa !?
A: Haha visst! :)

Q: gillar du glass?
A: Jadå

Q: varför går du i skolan?
A: Har inte så mycket val

Q: vad vill du bli när du blir stor?
A: Förut ville jag bli något med hästar, men nu tror jag polis eller brandman

Q: varför bloggar du?
A: Varför inte?

Q: hur lång är du?
A: 169,5 cm
Q: va är bäst bh eller trosor?
A: Tycker att båda är lika bra faktist haha :)
Q: varför färgade du håret ?
A: Jag va trött på blond
Q: gillar du kaniner?
A: Dom är väl söta, men skulle inte vilja ha någon
Q: om du fick välja att äta hund eller katt , vad skulle du välja då?
A: Verkligen inget!

Q: bästa tjejkompis?

A: Clara och Allie
Q: bästa killkompis?
A: Elias och Marcus, Sebbe och Birk
Q: om du skulle vara fast på en öde ö och fick ta med dej 3 saker vilka?
A: 3 kompisar, eller kanske mat hehe

Q: favorit skolämne?

A: Hemkunskap tror jag
Q: favorit sak om du fick välja en som du inte skulle kunna leva utan;)??????
A: Mina kompisar och familj
Q: favorit kläder?
A: Jag har så jävla tråkig klädstil, men jeans och stickad tröja kanske, och strumpor! Jag älskar strumpor
Q: favorit dricka?

A: Julmust och vatten, och iste :D
Q: favorit djur?
A: Häst
Q: besöksrekord?
A: Vet inte exakt, men över 3-400 på den här bloggen iallafall, fast de va ju förut när jag la ner massa tid med bloggen
Q: vilka bloggar följer du (kompisar)
A: Oj, men claras, allies, malins, malins, tuvas, lisas, josefins, sofies, elins, elins, fridas, majas, jonnas, jennas, lovisas och massa mer men dom kommer jag på nu iallafall. Inte för att jag är vän med alla, men går på samma skola som nästan alla.

Läser några randombloggar också. 
Q: vilka kända bloggar följer du?
A: Kissie, Paow, Dessie, Gaybloggen

Q: bästa kompis blogg?
A: Lisas, hennes blogg hittar ni HÄR, inte för att jag känner henne så bra, men har gått på samma ridläger och går på samma skola :)

Q: Favorit klädaffär?
A: Bikbok, h&m, ginatricot, eller det är där jag köper mest kläder ifrån, monki ibland
Q: Favoritlåt?
A: Ingen speciell

Q: Var tror du att du befinner dig om 10 år? :)
A: Förhoppningsvis i ett hus med pojkvän och 1 barn i Sverige

Q: är jag en av dina bästa kusiner ? (:
A: Klart du är! :)

Q: Varför är jag så jävla mkt bättre än dig ? :D
A: För att du är bäst!

Q: Någon random fobi?
A: Vet inte om det är så himla random, men dvärgar är jag livrädd för
Q: om du va tvungen att flytta utomlands , vilket land skulle de va?
A: USA kanske, är inget fan av de landet direkt men de skulle väl va kul att bo där
Q: något pinsamt du gjort?
A: Gör pinsamma saker hela tiden
Q: favoritparfym?
A: Fantasy av brittan
Q: favvofilm?
A: Hm...förut va de iallafall Angus, thongs and perfect snogging, men nu vet jag inte, som sagt har jag svårt att ha favoriter
Q: någon hat-grej?
A: Att va inomhus utan strumpor, blöta strumpor och hål i strumpor. När man blir väckt på morgonen av hemtelen och den ligger där nere och inte slutar ringa. Må illa. Frysa. Massa mer :)


kommentarer
posted by: Anonym

Va hetet din vän claras blogg?:)

2011-12-01 @ 17:05:40
posted by: Linn

haha , yay ! ;D

2011-12-01 @ 17:41:36
hemsida: http://namnetblevlinn.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback