mitt 2011 i text

januari- hände inte så mycket speciellt. va i romme med brudsen och de va skitkul. det var mest kompisar och hästen som upptog all tid. sista januari bröt lilla kissemissen båda bakbenen på något vis så fick avliva honom :((
februari- ännu en tråkig månad. red nästan varje dag och i slutet av månaden lämnade jag tillbaka min dåvarandra foderhäst. lilla camo, saknar henne även fast hon va helt cp ♥
mars- va sjuk. de va fint väder och snön började smälta bort och då blev man ju såklart glad :D saknade hästen himla mycket. va i romme med skolan och de va kul. va på spa med mamma och emelie!
april- haha, en rolig grej va när jag och clara skulle rida ut och allt gick åt helvete! min jacka gick sönder, clara ramla av, hästar sprang löst osv..haha. va i stugan och "firade" påsk. årets första dopp! provred hästar och en av dom va dennispluttis som står i mitt stall nu :D
maj- fick hem dennis den 28! superlycklig! va för första gången med mange och elias. hihi nervös! :o va hos en doktor med mitt knä och visade sig att jag hade en spricka i menisken. va på grönan med bästa människorna.
juni- sommarlov! va mycke med mange, elias och clara då såklart. sola, bada och va med hästen! ungefär så såg den månaden ut. va i stugan med clara!
juli- va på ridläger som va både bra och dåligt. de va fan inte värt 6000 kronor, menmen..sola och bada och va med hästen och kompisar. och mange hihi :D
augusti- åkte till grekland! sååå superskönt! mange flyttade till göteborg och skolan började igen.
september- den 4e blev de vi! världens bästa datum ♥ hästen kom in från sommarbetet och började med dom vanliga rutinerna, dvs mocka osv. började dricka kaffe men slutade lika snabbt. lärde känna marcus. även irstalunken som va cpkul.
oktober- åkte till brofjorden med manges föräldrar och hälsade på mangsi. han va ute på praktik på fartyg. blev brunett. va med kompisar hela tiden.
novenber- fyllde år. fick två infektioner i kroppen så mådde inte så bra. mina bruds hade överraskningsfest för mig! ♥
december- skolan slutade, julafton och allt de där har varit grymt! har varit med min älskling sjukt mycket eftersom han är här länge nu. blev väldigt "sjuk" så låg uppe på akuten två gånger. ingen snö har kommit men glad ändå :D
2011 har varit ett bra år, men nästa ska bli bättre! har inget nyårslöfte men man kanske ska skaffa ett?
2012 ska jag satsa sjukt mycket på hästen, ska utbilda och hoppa osv så han blir en riktig superhäst! :D
har både fått och förlorat vänner det här året...vissa människor är idioter och så är de.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback