typ glad

idag va jag ju som sagt på löga hela dagen, va typ rätt bra väder, och såklart brände jag ryggen...
och sen i utepoolen är de ju skitgrunt, och smart som jag är så dör jag ner i vattnet, alltså jag stog i vattnet redan, om ni fattar, så jag dök inte från kanten, men iallafall så dyker jag rakt ner i botten och mitt huve går typ i två delar då. nejmen de gjorde svinont och jag trodde jag skulle svimma. så nu har jag ont i nacken och i huvet :((
annars då? jo tack, kul att ni frågar. min älskling va här hela kvälllllllllen, mys! ♥
och nu är jag fett glad och ska sova.
imorn ska jag t tunapark och shoppa lite med mamma och emelie. najs.
sen på kvällen ska jag va m mange, clara och elias, så att ni ve liksom.
godnatt :D
någon osammanhängande bild för att inte inlägget ska bli så tråkigt

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback