nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

hejsan. igår va jag med min älskling. va på marknad, eller typ 10 minuter, sen käka vi , sen hem till han där hans släktingar va, sen fick vi skjuts hem till mig och va här hela kvällen. jag älskar dig!♥
och nu har han åkt tillbaka till göteborg.
idag va jag i stallet hos min älskade häst. måste få in hästarna snart, de är sjukt kallt på nätterna nu så de bärjar snart bli dags för utsläppt på mornarna igen.
sen stack jag hem till allie. jag cykla och de bärja spöregna, kul, min vanliga tur... ;)
sen hemma hos henne fick jag låna andra kläder sen åkte vi till stan och gick på "jag saknar dig" på bio. den va väl...annorlunda kan man väl säga. haha alla satt och grät och jag och allie skratta fan hela tiden.
inget ovanligt att vi är pinsamma :))
nu är jag hemma och har snackat med clara i tellen hela kvällen typ ♥
jag älskar er!♥

kommentarer
posted by: CLARIS!:*

älskar dig med bästis :*<3<3

2011-08-29 @ 08:53:41

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback