älskar dig allie !

Allie du är så jävla rolig och snäll du betyder så himla mycket för mig !
du är alltid så rolig och snäll mot mig !
du finns alltid här för mig allie !
jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig!
du är så himla rolig och vi har alltid så roligt tillsammans
jag kommer aldrig att glömma dig du kommet alltid att ha en plats i mitt hjärta alexandra!
du♥mig runt månen och tillbaka stjärnstopp gånger!
jag älskar dig av hela mitt hjärta Alexandra olivia söderqvist!!
enda seriösa bilden på mig &allie ! <3<3<3<3<3

kommentarer
posted by: allie

ååå ellinore gulliplutt du betyder så himla mycket rarind du&jag nu och förlltid älskling jag älskar dig !!<3<3<3<3<3

2011-08-28 @ 22:04:04

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback