23 april

Idag blev de inte så mycke sola. Vi tog färjan över till Lysekil och spenderade några timmar där.Där fanns de massa klippor vi tog massa kort vid.
Haha, deras shopping va katastrof. De fanns inte några vanliga affärer?! Men iallafall, så hitta jag en bok jag köpte! Tillsammans, tredje boken. Dom böckerna är så jävla bra!! Hade med 1an och 2an hit, och läste ut den idag och igår, sen trejde boken sträckläste jag på kanske 2 timmar? Men dom är så jääääkla bra! Ska läsa om dom, hehe. Har läst 1an och 2an ca 4 gånger.
Aja, sen när vi kom tillbaka till stugan så satt jag mig i solen och börja läsa. Sen käkade vi påskmat. Eller typ lax och ägg och lite sånt. Sen läste jag igen och har gjort de hela kvällen. Har lite ångest nu för att de inte finns någon fjärde bok...
Imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske blir ett till dopp, hihi.
random bild
HAHAHA, de snyggaste målningen!
här nördar vi!

kommentarer
posted by: Anonym

2011-04-24 @ 13:04:43
posted by: JOSEFIN - Chasing The Dream

sötnosen!

2011-04-24 @ 13:05:02
hemsida: http://allboutjosefin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback