sommar!

har fått tillbaka min mac nu :D
dennis fixar allt, haha!
allt är som vanligt förutom att docken är vanlig och ful, och sen så funkar de inte alltid att ladda den, elr den hackar typ.
idag fick jag skjuts av lisa till korset. ville gå hem, men den blåste de så jävla mke, så jag orka inte (a)
sen när hon skle hem kom emelie och mathilda, då fick jag skjyts resten av vägen hem, så de va trevligt ;)
sen när vi kom hem kom emelie smarthuvet på att hon hade glömt sina böcker i skolan. då följde jag med snäll som jag är tillbaka till skolan på hennes moppe. sen i skolan kom jag på att jag hade glömt en bok, men då hade jag ingen nyckel med mig, så får ta den boken imorn istle.
vädret är heelt underbart! de blåser som fan, men annars är de sjukt fint väder! :D
de är 14 plus i skuggan, sen i solen i lä är de jättevarmt!
har fortfarande ont i ryggen också :(
mamma ska ringa någon läkare idag och kolla vad de är.
nu ska jag plugga! har asmke! fysik,kemi,svenska,so och tyska! kul!
nejmen de är inte så mke i varje ämne förutom so:n då, har nytt prov på fredag nästa vecka.
känner att de blev mycke information i detta inlägg..hehe

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback