saturday afternoon

hallå där!
provred ju en häst idag. underlaget va inte så bra, så de va lite svårt att rida. trava och galoppera och sånt.
ska iallafall fundera och lite sånt innan jag bestämmer mig. hon va iaf skitsnäll! :)
jag och sofie är rätt grymma som hitta både dit och hem... :-)
igår fick min mac nå ryck och sluta funka. KUL.
haha, hade världens sämsta kväll igår! först sluta macen fungera, sen när jag skulle dra ut en sladd från ett uttag så smäller det som fan och jag får en stöt. alla lampor på övervåningen sluta funka och typ börja spöka. sen försvann internet och jag hade typ ichias i ryggen hela dan igår, hade skitont! :(
haha, kul kväll. juste, imorse när jag vakna så hade vi inge vatten heller. fick lite panik, men de kom tillbaka efter typ 5 minuter..skumt.
är ensam hemma och ska käka något nu. är skithungrig!
har fortfarande ont i ryggen, vet inte vad de beror på.
förrästen så är det skitäckligt väder ute, men det är över 10 plus :D
någon bild som sofie tog :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback