PÅSKLOV!

hejsan! :D
sitter i soffan och kollar på talang. idag blev de ju påsklov, och fyfan vad härligt! :D
en hel vecka lediga! på torsdag åker jag ner vill västkusten och firar påsk där, hur man nu firar det. och innan de ska jag och allie och clara bada i mälaren, hihi. busigt!
idag i skolav va de as chill! först slöjd, sen matte diagnos, sen so prov, sen inställd tyska pga av någon äggjakt vi hade i skolan, sen inställd idrott! och mattediagnosen och so provet tog ca 15 minuter var, så de va skit chill!
efter skolan drog jag och emelie till stan. innan va jag med clara och allie som att vi sluta tidigare, trevlans! :)
på stan köpte jag cykelbyxor, nya örhängen och bandeu bh eller hur det stavas. bytte örhänge till de jag tog förut, och de blev la snyggt. gjorde skitont att ta ut läkörhänget, men de gick ju bra ändåå.
men ser typ inget, men iallafall, hehe, gillar svart
örhänget jag böt

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback