mylket ointressant inlägg

Är hemma och lyssnar på musik. Ska väl koka te snart. Tycker inte ens om det, men på alla bloggar jag läser så står de typ: hej idag har jag druckit te, idag drack jag te, jag och min kompis har druckit 6 liter te idag. Så jag måste ju också hänga med. Sist jag smaka de så smaka de verkligen jättteäckligt. De är bara chaite som är gott. Eller chailatte kanske det heter. Nog snackat om te nu känner jag.
Som att jag fick MVG på provet idag så skulle mamma köpa spicy till mig, för att jag är sååå duktig!
Men har inte gjort klart alla uppgifter, glömde boken i skolan. Så de va väl inte så bra, och man skulle skicka in idag. Men de gär nog inte så mke...eller kanske, man vet aldrig med ösa.
Det här blev världens ointressantaste inlägg. Varken mitt tesnack eller plugg snack är intressant.
bara för det så bjuder jag på en bild...på te :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback