my bike is the best!

HAHA, måste bara berätta en sak!
när jag och lisa skulle cykla hem idag från skolan så såg jag min stackars cykel ligga och gråta omkullvätlt på marken...antagligen va de vinden som hade blåst den, men jag tror jag vet vem de va som gjorde de, AAAARRRRGGH! sen när vi ska cykla märker jag är min korg är lös, den gick liksom att snurra runt. i korset där vi skulle skiljas åt (hehe) så skle jag ta kort på min stackars cykel och bjuda er bloggläsare på en liten söt bild. men då kommer vinden igen och blåser ner cykeln i diket, AAAAAAAAARGGH!
fick superdamp, och hela cykeln blir lerig och äckligt. sen sätetr jag fast min väska på pakethållaren som att korgen va cp, men då ramlar den av hur bra jag än sätter fast den. får damp igen och får ha väskan på axeln, och världens äckligaste motvind. de gick skitsegt!
men sen väl hemma så kom fixar lasse och fixa min cykel :D :D :D
sen satt vi upp studsmattan, så de gjorde migpå bra humör igen!
haha, när jag skle fortsätta cykla, jag ba till lisa: nej, nu måste jag hem och blogga om den här händelsen!
lisa: jag ser verkligne fram emot att se ditt aggressiva inlägg, HAHA :D
vrid huvet
stackars cykel och stackars mig som va tvungen att cykla hem den som va skitjobbigt! :((((8

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback