långt inlägg

hejsan igen. haha, va på sjukt dåligt humör igår när jag plugga (a)
iallfall, har ju inte bloggat på 3 år. i tisdags va jag med clara och red. hoppade lite och sen red vi ut.
älskar dig!
på kvällen provred jag en häst som va jättefin & snäll. hårt i munnen vid ridning, men annars kanon. ska provrida en till häst nästa tisdag. :)
igår va jag med lisa och vi baka först kladdkaka. sen gjorde vi pannkakor :D
haha, lisa suger och gjorde en skittjock som vi fick slänga, och se va typ halva smeten -.-
sen gick vi ut och tog kort. sen kom lina och vi tog ännu mer kort, hihi. efter de drog vi hem och plugga, sen vid typ 8 cykla dom hem.
bilder kommer sen när jag har lagt in dom på datan

idag har jag bara vart i skolan, sen efter de cykla jag och lisa hem tillsammans som allitd. iallafall, sen när vi stod och prata så ser vi att de står en gubbe och råstirrrar på oss från skogen. de va skitläskigt! och jag vinka till han, men han ba fortsatte glo utan att vinka tillbaka. trodde han skulle kidnappa oss! sen när bussen kom cykla vi hem fort som fan, hehe, och jag överlevde. :D
nu ska jag käka något, sen ska jag plugga sen blir det ut och springa för första gången sen jag va sjuk. undra hur de kommer gå, hehe..ska springa vårruset om en månad typ.. ;)
jag och allie i skolan idag

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback