damp inlägg

Vilken jävla dag alltså! Efter skolan (som var skitchill) va jag med clara som att vi har ridning.
Gick fan åt helvete med allting! Min nya ridjacka gick sönder, jag fick kåda i håret, clara ramla av, kåda på jackan, läsa hästar på gården, hästar som kickar och jag vet inte vad mer. juste, en häst trampa på min tå, det gör hyfsat ont nu alltså.
jag fick iallafall damp och skrek på allt typ och galoppera hela vägen hem. hehe.
fast nu är min jacka typ lagad, fast den är ful  :(((
aja, skitsamma. imorn ska jag på stan med josefin! ska leta ny bikini och lite sånt trevligt! :)
nu ska jag inte göra ett skit. har tyska prov 5e maj tror jag, och so prpv någon gång. har ingen aning på vad som kommer på ngt av proven, så nu skiter jag i de.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback