24 april

Idag åkte vi till de där shoppingcentret. Fick en vårridjacka och ridbyxor av mamma, thanku ♥
Sen åkte vi hem och sola. Åkte vidare till vattnet och jag bada 2 och 1halv gång! Är fan stolt över mig själv :)))
Eller man kanske inte ska säga bada, men va i typ 5 minuter kanske, och de va super kallt.
Sen sola jag lite mer när vi kom hem och min bikini har gått sönder :(
Så jag va tvungen att sola med min andra, och då får man typ ränder över hela ryggen. Så på onsdag när jag ska till stan med Josefin, så blir det att köpa en ny bikini :)
Imorn ska vi hem vid typ 12. Då blir de bilen i typ 4 timmar. På kvällen skle ju jag och Emelie gått på en musikalteater som Anna är med i, men de va slutsålt, så vi ska gå nästa helg.
Så kanske träffar någon i morgon kväll? Hör av er, hihi :)
nån bild från igår

kommentarer
posted by: JOSEFIN - Chasing The Dream

JAOW ALLTSÅ, jag ska också köpa en ny bikini, men kommer bara kunna ha med mig 200 kronor;( sen ska vi ju sola, hur mycket kostar det :o?



fråga något i frågestunden :)

2011-04-24 @ 19:31:50
hemsida: http://allboutjosefin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback