22april

Det har vart sjukt varmt här idag! Somnade i typ 1 timme när jag låg ute och sola. Hade shorts och linne på mig, sen drog jag upp linnet halvvägs på ryggen, och ni kan ju gissa hur snygga linjer jag har nu? Solen brände som fan!
Haha, sen gick vi ner till vattnet, och där satt vi ett tag. Jag gick i vattnet och skulle bada , men kom inte längre än till knäna. De va såå jävla kallt! Så vi gick hem igen ;)
Men de skle va lika fint väder imorn, så då ska jag sola hela dagen. Idag drog vi en sväng till shoppingcentret och där köpte jag en tjocktröja.
Nu är grillen igång! Efter maten blir de antagligen talang :)
De är fortfarande varmt här, även fast klockan är typ halv8. Eller kanske inte supervarmt, men de är skönt att va ute iallafall.
Kollar på total black out eller hur det stavas. Anton Gyllensten är med :D
Han som spela i riverside, wiho.
haha, här fryser vi inte alls!

kommentarer
posted by: JOSEFIN - Chasing The Dream

säger det igen - du är sjuk!

2011-04-23 @ 12:33:39
hemsida: http://allboutjosefin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback