10 saker ni inte visste om mig

bara för att jag känner för de så skriver jag dettta :D
1. När jag är i en stuga/hotell så kan jag inte dricka ur glasen som finns där. Man vet ju liksom inte hur noga dom är diskade och vad som har hänt med dom innan, såå mamma måste jämt köpa plastglas till mig.
2. Jag hatar att duscha när man är ensam hemma. Tycker det är skitläskigt, för då hör man ju inte om någon kommer typ.
3. Jag har gått i barngymnastik, men sluta för att jag va rädd för att komma försent.
4. Jag har typ klaustrofobi.
5. Jag älskar gul-bil leken.
6. Jag hatar när folk håller på att bråka om vem som är finast typ. Du är finast, nej du är finare, sluta ljug du är finare, jag ljuger inte du är finast. Så jäkla drygt!
7. Jag älskar squeeze yoghurt, eller kläm jogurt som jag säger (A) De är skitgott och mycket godare än vad vanliga flaskor är :D
8. Jag har svårt att sova när det är fullmåne.
9. Jag har jättelätt för att tycka synd om folk. T.ex om de är en man som sitter själv på en resturang tycker jag jättesynd om han för att ingen vill äta med han, hehe. Eller i vintras när jag va i romme tyckte jag skitsynd om en man som va skitdålig på snowboard och han åkte själv och ramla :(((
10. Jag hatar när de är för mke uppe. Typ om det är 4 program öppnade på datan och många flikar, då måste jag jämt trycka ner. Och om de är typ fyra olika saker på att bord, typ 1 glas, 1 papper, 1 godis och ah ni fattar så måste jag plocka bort och städa typ för att jag bara måste det.
lagomt intressant va? :D

kommentarer
posted by: Anonym

vad läskigt ellinore! typ allt det där stämde in på mig hahahah :O

2011-04-22 @ 15:53:16
hemsida: http://allboutjosefin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback