vila i frid

Har ju inte uppdaterat något. Bryr mig inte så mycke, men ändå. Har hänt massa saker, personliga saker. Vill inte skriva något om det. Dom närmsta vännerna vet redan vad det handlar om.
2010-11-10 †

Men har även hänt roligare saker. Igår va tjejgruppen på Ängsö och red islänngingar. Riktigt kul att tölta. Blev superirriterad på en bög där. Så jäkla dryg, har inte ens ord för hur jävla sur jag blev på han.
Idag red jag med Elin, Lisa och Sofie :)
Det blev rätt mörkt, men de va kul. Imorn ska jag rida med Elin på dagen. Man kanske ser lite mer då.
De blir kul. Får hoppas på bra väder oxå. All snö ligger ju fortfarande kvar, men det töar .
På Måndag fyller jag äntligen 13 bast. Ska med tjejgruppen till Bjudhovda gården då tror jag. Släkten firar mig på nästa lördag. Måste skriva önskelista, jag är lite efter, hehe.
Det blev många saker i det här inlägget. Men ja, det är väl det jag har att skriva .

kommentarer
posted by: Linn

;( <3

2010-11-14 @ 21:49:07
hemsida: http://namnetblevkinn.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback