svinkallt ute !

Har studiedag imorn, så hiimla skönt  !
Ska bara ta det lungt ikväll och kolla på någon film.
Imorn kommer Birk till stallet, kommer säkert bli jättebra  !:)
Idag va jag i stallet som vanligt, något annat har inte hänt. Pratade lite med Linda nyss, som några kanske vet äger Flower jag red förut ? Iaf, de går jättebra med henne och hon är dräktig. Kul att höra. Måste träffa dom snart. Det va ju trots allt jag som hjälpte till att rida in henne kan man ju kanske säga ? 
Med min jättebra tränare Anna ! ;)
Kul för er att veta. Eller inte. Men iaf, vi va ju inne på att jag skulle få en riktig tränare och börja tävla henne i hoppning då, men så långt kom vi inte. Sist jag red henne va veckan före 1 maj för er som vill veta.
Krångligt inlägg det här , men det var allt jag hade att säga nu. Ska träffa Anna imorn oxå, så följer hon med till stallet och sen ska vi plugga. Trevligt ♥



kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback