shopping !

Jag fick ju en dag på stan med mamma från henne i födelsedagspresent :)
Så på lördag så ska får mamma shoppa loss åt mig, (A)
Funderar på att skaffa riktiga UGG . Dom är inte så snygga, men dom är assköna  ! :)
Vanlig adidas med guldränder. Snuuugg !
eller ...?

Converse. Kanske inte rätt årstid att köpa såna, men om jag får dom, höga eller låga ?



Ridjacka. Rätt snygg, får prova den :)

eller ..?

Haha, fodrade stallstövlar. Säkert skitsköna ! Dom rosa va ascoola, men kanske bättre med svarta ? 


Jeans. Dom mörka från Gina och dom blåa från BikBok. Dom från gina brukar passa med 24, men dom från Bikbok brukar va för stora, vi får se :)



Ridoverall.
Fyfan vad skönt att ha en sån i stallet nu när det ska bli så himla kallt. Men den är rätt dyr + att det kanske blir osmidigt att ha en sån tjock ?


kommentarer
posted by: zandra-en färg i din vardag

jag tycker inte uggs är snygga och skulle aldrig sätta på mig ett par

2010-11-22 @ 15:38:43
hemsida: http://zandrasplace.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback