på tyskan idag fick vi fika, om ni vill veta :)

Har vart på Hälla idag med Lisa och Lina. Vi va uppe på elgiganten först och fråga saker om systemkameran, vill ah sony kameran i julklapp ! :D
De lät bar de han sa iaf. De va lite kul för han ba : Men ska du ta den nu då för 3490 kronor ?
Jag ba : Men jag ska ju inte köpa den nu, haha, asbitcihigt ;)
De skulle inte bli så, men han ba - jaha, okej...Haha, lite skoj sådär.
Men sen käka vi på Ikea och Lina köpte jeans sen.


När jag kom hem drog jag till stallet och mocka och så. Mamma hjälpte till att ta in, hon tog in 2 stycken samtidigt också, inte dåligt av henne ;)
Det är lite krångligt att få in alla 4 när man är själv. Men när man är 2 går det bra  !
På måndag kommer Birk till stallet, en häst alltså, ingen människa :P
Så jag och Sofie ska rida och möta Åsa ( ägare ) och hästen.
En stor nordsvensk tror jag det är. Det blir kul. Så ska Anna provrida honom också, det blir super  !


Nu kollar jag på idol med mamma. Min sys är på handbollscup.
Imorn ska jag  och mamma till stan ju och shoppa  ! Blir skoj.
stallskor jag ska få ! :D

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback