memories

Jag va inne på Hamres hemsida. Ridskolan alltså. Vet inte riktigt varför, men gick in där. Massa minnen kom tillbaka. Det va där jag började rida. Där jag lärde mig rida. Börja där jag jag va 5 och red där i ca 3 år kanske.
Haha, jag kom ihåg att jag var så liten och gick jämt rida Teddy eller Freddy ( shettisar ) och jag ville rida stora hästar och börja gråta varje gång jag fick ngn av dom, haha.

Jag bytte ridskola och började rida på Ängsö Islandshästar. Så jäkla härlig med islandshästar. Kom ihåg första gången jag red där. Jag fick rida Petra och lyckades knappt få henne i tölt. Haha, jag va väl 8-9 då. Red där i ca 2-3 år och det var skitmysigt. I min ridgrupp va det jag, min syster och våran bästavän Anna. Bara vi , kanske va någon mer, kommer inte ihåg. Happy times !
Alla minnnen därifrån kom tillbaka igår när vi va där och red. Askur, Vargur, Blakkur, Skjoni, Petra, Embla och alla hästar. Kom speciellt ihåg Skjoni. Min "älsklingshäst" jag hade där. Hade honom på ridlägret 2006 och nästan på varje ridlektion. Asmys häst ♥



Har ju typ egen häst nu, men vill fortsätta utvecklas. Någon som vill börja på ridskola med mig ? (A)



jag och emelie på hamre för 100 år sedan.



kommentarer
posted by: kaffehörnan

Hoppas du har de bra idag

Jag red också när jag var liten

Jag o en kompis, hade stora planer, vi samla gräs i säckar, som vi skulle ha när vi köte häst

Ha en bra tisdag

2010-11-16 @ 16:15:56
hemsida: http://www.kaffehornan.se
posted by: Amalia

Ska kanske börja på Ängsö:D Om du var seriös asså? :)

2011-08-08 @ 12:58:01
hemsida: http://www.amalialandell.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback