biiio !

Tidigare ikväll var jag på bio med Josefin. Vi såg den nya HarryPotter filmen. Jag är inte precis insatt i den serien. Har sett 1: , 2:an och 3:an för många år sedan och halv 4:an för några år sedan också.
Så jag fatta inte allt av den här filmen, men en del iaf.
Blev lite förvånad av att dom kunde trolla, för det gör dom väl inte i dom första filmerna ... eller ?
Shitsama.
Men den va bra iaf !

Nu ska jag kolla lite kläder och sånt jag vill ha på lördag på datan, och sen läsa den nya FRIDA tidningen som kom med posten igår.
Höres !
mini ;)

kommentarer
posted by: JOSEFIN- california dreamin

Haha... Ellinore.... trolla är det enda dom gör!!

Och ja, i dom första filmerna också :):)



den va ju bäst ju :D:D<3

2010-11-24 @ 22:27:49
hemsida: http://allboutjosefin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback