back to reality

Hej, längesen  !
Har inte orkat blogga, tycker det är så jäkla tråkigt och ingen läser typ, så ah.
Iaf, i måndags fyllde jag 13 bast . Släkten kommer på lördag, så då firar vi mig. I tisdags så va jag med anna och vi hoppa med camo. Gick skiiitbra ! Så stolv över min lila horse. ♥
Idag i skolan va vi och bada. Simma 40 längder, MVG ! :)
Att jag ser ut som ett vandrade idiothuvud nu behöver väl inget veta. Sitter i skolan och väntar på att annas piano ska ta slut. Hoon är skitduktig !
Efter ska vi hem t mig och mocka i stallet och så, efter det blir det att plugga, matteprov imorn, och so prov nästa vecka. Tyska tills imorn, de är skitmycke! Fick typ 12 till meningar att lära mig tills imorn , tummen upp!
Har inge mer att skriva, bye :)
jag och elin i skolan för nåra dagar sen :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback