19.38

Igår var jag med Anna. Jag fick en longeringslina och ett superlångt spö jag kan använda till longering. Vi provade de igår och de gick super ! ( för det mesta )
Senare åkte hon hem och då kom nästa Anna hem hit. Hon sov här :)
Vi somnade rätt sent, elr iaf jag, har börja läsa en bok av Katarina von Bredow jag fick av Emelie på julafton. Skiiitbra!
Iaf, anna väckte mig vid 11 imorse, då var Emelie på träning.
Vi börja kolla på Sex and the city och sen kom Emelie och vi käka och sånt.
Och smart som jag är glömde jag bort att jag va tvuungen att mocka idag, ( haha ? ) så vid halvfyra drog jag t stallet och fixa det vanliga , superstressad.
Sen hem och duscha och sen till elgiganten med mamma och kolla på fjärrkontrollen till våran nya dvd spelare. Så tekniska som vi är i vår familj så visste vi inte hur man fick in batteriet till den, hehe.
Drog till GladaHästen och köpte fodervärdsavtal som jag, mamma och malin ska gå igenom , trevligt ! :)
Nu är jag hemma och tänkte bjuda på några bilder från dom senaste dagarna ! :)
världens finaste !
hahaha, kan inte sluta skratta åt anna som syns i bakgrunden :p
ööron
hahha
andra anna :)
tv freak ;)


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback