juldagen

Lite om idag :
Åkte till mina kusiner och träffade dom. Spela ett jättekul spel som jag och emelie va ganska dåliga på ;)
Fick lite mer julklappar , treevligt ! :)
Så dagen var kul.
När vi kom hem så drog jag till stallet och blev jätteglad när jag såg att Åsa redan hade mockat till mig !
Så det var bar att fixa vatten till alla + en höpåse, sen tog jag in dom. Tog med kameran till stallet, men den tog slut på batteri innan första bilden typ :(
Imorn blir det att rida med Elin förmodligen. Blir mysigt !
Annars blir det väl paddocken som att min lilla sötnos inte har några broddar.
lite bilder från idag :)
jag&emelie
linn kusiiin :)
andra kusiner, linus :)
ett askul spel ! :D
ljus

kommentarer
posted by: Linn

Haha , jättefin bild på mig ;) <3

2010-12-26 @ 19:41:01
hemsida: http://namnetblevlinn.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback