tors 9 dec

Hallo igen!  Två inlägg på 1 dag, de är inte ofta ;)
Iaf drog till stallet och mocka och sånt roligt. Sen red jag, sofie och åsa ut, va va lite busiga och red i spåret :)
Sen i irsta och sen ut på grusvägen. Va riktigt mysigt !
Snön på alla träd, lysena och sen mörkret när vi kom ut på grusvägen.
När jag kom hem så bytte jag om och sen ut och springa. Sprang ca 4 km idag igen, lite längre än i förrgår. Gick rätt bra. Men som att vi har beep-test på måndag så måste jag springa mer :)
Så de blir att springa 2 gånger till den här veckan, + ridningen.
De blir bra !
Nu ska jag äta och plugga tyska :)
Kände att de va längesen jag la upp bilder, så här kmr några :)
Mitt internet har typ pajat ihop, orkar inte ladda upp, kommer ngn annan gång ;)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback