nyååår

Inatt sov jag hos clara med henne och anna ju. De va skojsigt. Hahhahha , kvällens roligaste " VARSÅGOD" :D
hahaha, sjukt kul.
Aja, gick ut med hennes hundar och sprang typ 67 mil med dom. Hade askul, love u girls! ♥
Idag på Hööks fick jag/köpte jag ny grimma + grimskaft , spö och vinter ridvantar :)
Va i stallet tidigare idag och tog in dom. Tror dom är lite rädda för alla smällar. Ska dit vid 1 inatt och kolla till dom , efter alla smällar :)
Nyår idag då. Har inga speciella nyårslöften. Har ätit mumsig mat och sen stack jag t stallet.
Hem och duscha och nu sitter jag i soffan och kollar på tv med mamma och emelie :)
Blir att vara hemma idag. Smälla raketer vid 12.
Blir väl att rida imorn elr va med någon ? :)
claris sötis hund som blödde tydligen :( :p



igår :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback