my helg

Halloo igen !
I fredags sov jag ju med emelie, lottie, linn och linus hemma hos lottie. Vi åt tacos, mumsi ! Och de va en jäätegod dipp till som vi aldrig har hemma, men de va gott :))
Vi kolla eclipse, men jag somna , va jättetrött :P
Dagen efter åkte vi hem vid halvelva. Gick till stallet och red lilla camo. Gick superbra !
Hon va jätteduktig och hände vi hoppa lite. Så duktig hest !
Senare igår så åt vi mat hos mormor och lasse, för han fyllde år.
De va också jättegott ( vad annars hemma hos mormor ? ) iaf och sen senare så åkte jag och mamma och hämta elin och sen hem t pontus där han , martin & julius va.
Kolla två skräckfilmer, hur rädd som helst va jag.
Den första vi såg ( The Amityvill horror elr ngt sånt där ) va skitläskig, även fast jag hade sett den innan. Hur läskig som helst !
Va skoj  , sen vid elva kom mamma och hämta oss och sen hem och jag och elin kolla på My super ex ;)
Nu orkar jag inte skriva mer, men iallafall idag så va vi på rocklunda och pkte skridskor med pontus, martin och sebbe.  Sen åt dm på ngn resturang där för dom som ville veta. Va också lite skoj, och jag är verkligen suuperbra på skridskor.
Åkte lika snabbt som allla andra nästan , hihi.
Nu blev det här långt, har verkligen inte tid med det här. Har 54 prov, måste plugggga ! -.-

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback