loooov !

Fick jullov idag ! Asskönt !
Efter de blev de att träffa lillebror ett tag. Sjukt länge sen jag träffa han, så himla söt !♥
Glömde ju såklart mina pengar i skåpet, så va tvungen att åka tillbaka och hämta dom. Lite krångligt, men efter ett tag fick jag dom och sen blev det hälla med emelie :)
Fixade två presenter. Blir hälla imorn också, har ca 4 kvar, hehe ;)
Lite julstress !
Det känns inte som att det är jul om två dagar. När man va mindre va det mer spännande och man längtade efter alla julklappar. Och när man har kollar på världens tråkigaste kalle anka på teven så blir det ju alltid kul att öppna allt :D
Och högst upp står på min önskelista står ju en systemkamera ! :D
Nu ska jag väl fixa kvällsmat eller något. Sen blir det julkalendern :)

PLUS ATT DANIEL VANN UNG&BORTSKÄMD :D
fan vad dryga paulina och karolinas pappor är.
jag vet att min blogg är jättekul utan bilder

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback