6b, världens bästa klass !

Kollar på South Park på tv:en. De påminner hur mycke som helst om klassresan när vi kolla på det.
Klassresan vi åkte på va hur kul som helst verkligen !
Vi gjorde massa saker, poker ( haha ) , spökvandring, bada , alla saker vi gjorde på kvällarna och när typ 10 stycken sov i en stuga ;)
Saknar klassen grymt mke. 6b, världens bästa klass !
Och inte bara klassresan. Massa annat som min gamla klass har gjort tsm. Haha, alla jävla brottninsmatcher i korridoren, alla bråk med andré och massa. Och typ i fyran när några gömde sig på toan innan syslöjden, haha. Lite kul sådär.
lite bilder


haha, i trean/fyran när vi gömde oss på toan för att slippa syslöjden :p
jag, elin, julius och emil. + birk som tar kortet :)
hahah, kommer ihåg våran slöjdgrupp hur bra som helst ;)
va tvungen att pixla bort mig, såg ut som ett ufo




klassresan










haha, pigg jag är klockan 8 på morgonen när vi åkte ;)





jag älskar er gamla 6b !

kommentarer
posted by: josefin- california dreamin

vi va grymma ju ! <3



/ josefin

2010-12-18 @ 15:12:16
hemsida: http://http:/allboutjosefin.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback