26 december

Idag blev en dag i stallet. Mamma hjälpte mig att släppa ut dom imorse, och efter de så mockade jag och såna vardagliga sysslor. Fixade hö och sen red jag med Elin till Irsta. Camo är vanligtvis dryg när man har henne själv i stallet, men idag var hon fan cp dryg. Hon måste ha sin period elr ngt.
Asdryyygt, gnägga, sparka, bet mig gjorde hon också och alla möjliga saker. Och vägra gå in i stallet också. Skitirri!
Aja, i Irsta va de väl inte mke drag. Alla vi gick förbi stirra som fån, haha , inte så konstigt kanske ;)
Lite pinsamt här och där också, :p
Va med mamma och köpte ny dvd-spelare också på elgiganten. Så nu har vi en jätteliten mini ! Haha :)
Och snäll som jag är följde jag med och handla också.
Och mamma köpte flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes, så nu har vi hela kollektionen av Stieg Larsson, äääälska !
Kollade på dom nyss med mami. Älskar dom filmerna, aaaasbra !
Bara jag och mamma som tycker Niederman ( Mikael Spreitz ) ser ut som en nallebjörn ? :p
Imorn kommer Anna hit. Vi ska rida och fota med våra kameror. Hon fick en Canon eos 1000d elr ngt sånt :)
Och så sover hon här, treevligt ! :D♥
Nu blev det ett långt inlägg , men det gillar ni väl ? :)
Nu ska jag kolla webbtv och kanske ngt annat på datan också. Är faktigst jättetrött. Kanske beror på att jag gick upp vid nio idag. Imorn blir det att gå upp vid elva, Anna kommer vid halv1.
Godatt ! :)
fiiin katt


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback